onsdag 18. januar 2012

Flammedans


Presentasjon av serien:

Flammedans er en bokserie som omhandler noe av taternes situasjon på slutten av 1800-tallet.
I serien møter du taterkvinnen Anna og hennes familie. Det er følelsesladet lesning om vanskelighetene hun møter både på reise og som bofast på Tønset (Tynset). Bøkene har alle ingrediensene som hører til sjangeren, kjærlighet, intriger, sorg og glede.

Hentet fra http://www.jane-mysen.no/


Jeg har da startet på bok nummer 44.. Neste bok kommer ikke ut før 27 februar.. Det var derfor veldig greit at Jane Mysen hadde skrevet på sin hjemmeside at hun driver med bok 50... Da er det ennå lenge igjen å drømme seg bort i Anna Jonsdatter og de andre sitt liv. Jeg lever meg så inn i disse bøkene at jeg kjenner duften av kaffe når Anna serverer sin sterke "Taterkaffe", kjenner følelsene igjen hos personene i bøkene og lager meg minner. Hører lydene og drømmer meg bort så vel på dag som natt.. Har alltid hatt det slik med bøker som fenger meg.. Og med filmer...

Lenne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar