tirsdag 17. januar 2012

Øvelse gjør mester.....

Jeg sitter gjerne å ser på andre sine blogger. Henter inspirasjon til både mat og aktiviteter.. Men å klare å lage en blogg selv skulle da vise seg å være ganske så vanskelig.

Jeg som alltid har vært så glad i å skrive... Ta bilder og styre på..  Tror nok noe av dette ble kvalt i studie tiden.

Men så har det da seg sånn... At jeg går hos en psykolog, og hun sier at "husken" min er dårlig.
Det har hun helt rett i. Jeg kunne selvfølgelig gitt "amme-tåken" skylden, men det er rett og slett Nils Henrik for gammel til tror jeg.. Men det er nå en gang slik at det blir ikke bedre med husken etter at man er blitt mamma.. Ikke for min del.

Så da tenkte jeg at jeg kanskje skulle være flink jente å ta opp igjen dette med blogg. Og har bestemt meg for å ta med meg mitt lille kamra (ingen speilreflex og superfotograf) ut på tur i morgen. Kan jo være at en slik blogg kan hjelpe meg å huske--

For øvelse gjør mester.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar